söndag 14 november 2010

Farsdag!
Firades först här hemma och sedan hos svärfar. Träffade då även Tindra, så mysigt och så jobbigt. Kommer nog aldrig att kännas bra varken för mig eller storasyster...
Ringde självklart min egen pappa också. Synd att han bor så långt bort en sådan här dag...
Nu väntar en ny vecka med allt vad den har att erbjuda. Ja jag vet jag lider av blogg torka. Ingea ämnen alls på agendan, måste verkligen skärpa mig eller hur?
Avslutar kvällen med att läsa "Askungar" av Kristina Ohlsson, hemsk historia som jag tycker att ni ska läsa om ni inte redasn gjort det!!!!

4 kommentarer:

  1. Visa litebilder hemifrån er! :D Jag gillar att se gobitar fr andras hem!

    SvaraRadera
  2. Blogga om dom stora besluten ;) Sträckbänken har varit lång nu ;)
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Bloggtorka som går just nu lite överallt tror jag. Har samma problem själv!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Tänkte bara säga hej, o skicka ett spam-inlägg till dig, förhoppningsvis ses vi imorgon (har mailat anna o frågat om det finns plats för två tjejer till på blogg träffen=)

    SvaraRadera