måndag 29 november 2010

Its the day!!!




Idag är det min dag. Advent är här och jag fyller år! Varför då och har du tårta och ballonger med dig?! Var en av kommentararna jag fick på jobbet idag. Fick sätta mig på den omtalade guldstolen och motta sjönsång från de fina 1-5åringarna. Finaste fina! Hemma hade jag avsagt mig frukost på sängen. Ville inte att barnen skulle behöva gå upp mitt inatten för att fira sin gamla mamma.

När jag kom för att hämta barnen vissade det sig att älskade dottern hade gjort ett jättefint födelsedagskort till sin mamma. Älskade söta! Det värmde verkligen i mammas hjärta!

Jaha, ett år äldre bara att ta liksom. Inte blir man yngre. Dubbel 3 idag. Hua, vart tar åren vägen snart är man närmare 40 än 30...
Helgen tillbringades i ett snöigt kallt men underbart Stockholm. Hade det så bra så. Gick på stan med älskade maken och hans syster hela lördagen, gick hem och tog en fika innan kvällen avslutades på en underbar grekisk resturang. Åt som aldrig förr! Detta var min pressent en helg i stockholm men fin middag. Ändå kom maken hem med en pressent från honom och tjejerna. han hade köpt en adventskalender från Body shop! Inte klokt. Nu har jag 24 luckor med överaskningar att öppna. Spännande ända fram till jul. Känner mig som ett lyckligt litet barn!








6 kommentarer:

  1. Grattis vännen! Vilka underbara presenter! Och kalendern skulle man ju kissa på sig av lycka om man fick! :)
    Massa kramar

    SvaraRadera
  2. Men grattis på din dag idag ;))
    Tänk om man kunde fylla nedåt vart tredje år, så skulle inte tiden gå så himla fort ;)
    Önskar dig en fin kväll.

    SvaraRadera
  3. Stort grattis i efterskott! :D

    SvaraRadera
  4. Men grattis i efterskott!!! Gud vad trevligt! vilken rar familj du har! kram

    SvaraRadera
  5. JÄTTE GRATTIS
    önskar dig all lycka på din födelsedag, hoppas din födelsedag var fin och fantastisk.

    sv: ang din fråga om mig och Micke så vet jag inte vad jag ska svara, vi har inte pratat sen jag bad honom lämna oss i fred för ca två och en halv vecka sedan, då när jag var hos doktorn och fick medicinene men så var han här igår och hämtade räkningarna och då åt vi middag tillsammans och när han skulle gå så kramades vi och då var det ingen av oss som ville släppa, det finns så mycket kännslor både negativa och andra. Komplicerat eller hur ? :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Oj hittade hit via en slump och sa ser jag att du fyller ar samma dag som jag :) Grattis i efterskott i alla fall. Hoppas du hade en fin dag.

    SvaraRadera