måndag 22 november 2010

Gör väl som alla an dra då...


...men bara på en lagom nivå. Börjar väl fukset lite i tjejernas rum. Men bara byte av gardiner inget mer! Har ju lite fusk på ösbordet också, i form av en hyacint som jag fick av mamma igår när hon var här. Men som sagt nu är det nog. Resten får vänta till fredag em.
Tack för era kommentarer igår. Klart jag ska gå. Kan ju kanske få mig att uppskatta det jag faktiskt har mer eller så faller jag för frestelsen. Måste bara ta mig i kragen imorgon och underrätta min chef, i fall att så att säga. Måste ju kuna lämna en referens om det blir så...
Kvällen ska liksom de senaste måndagarna spenderas framför dumburken, varför ska allt ligga på måndagstablån?
20.00 Biggest loser final! Eller,Ung och bortskämd?! Blir väl båda i någon kombo
Nu ska jag surfa runt och leta recept på lussekatter vill ha ett bra som ger saftigt goda katter, inga torra, hårda, trista saker! Tips någon?

2 kommentarer:

  1. ung och bortskämd tycker jag är fantastiskt! =)

    SvaraRadera
  2. Mitt tips till goda lussekatter är använd riktigt smör, både i smeten och att pensla med när de kommer ut ifrån ugnen. Skippa allt vad ägg heter, där va mitt lilla tips o jag lovar de blir kanongoda behövs ingen stor frys de tar slut fort :)

    SvaraRadera