måndag 22 november 2010

Tur jag valde rätt!

Valde att titta på Biggest loser och det är jag glad för. Herregud vilka kämpar och vilken kämparanda! Jag blir tårögd. Mina -12 är ju inget och dessutom har jag ju gått upp 4kg av dem igen:-(

De motiverar mig! Imorgon börjar min egen tävling här hemma, nu ska jag och CT:n träffas varje dag igen med start imorgon! Min mat är det inget fel på men nu blir det slut på chokladen till mitt te på kvällarna och nötterna i veckan, och jag måste som sagt motionera igen. Ärligt sen Tindra flyttade så har jah knappt gått ut och gått...Hemskt!!!

Nej imorgon börjar jag om, stenhårt till jul, sedan lite mer tillåtet på julafton, om jag känner det behovet, anske även nyårasfton och sedan stenhårt igen till semestern. Jag ska tillbaka till mina 63 och de cm jag hade då runt magen och rumpan.

Håll tummarna nu kör vi!

Tack alla Biggest losers för er hjälp i detta beslut!!!

Nej, lugn detta sa inte bli någon viktblogg igen, detta sker vid sidan av men går det bra ska ni få veta det!

2 kommentarer:

  1. Det är så lätt att bli stillasittandes, speciellt när man inte är tvungen att gå ut med en kissinödig hund! Hoppas du får inspiration till att träna!

    SvaraRadera
  2. Lycka till - jag håller på dej! Jag och min ct fick ju ett abrupt slut efetr bara två gånger tillsammans efter min stukade fot, men jag räknar kallt med att vara tillbaka efter helgen! Ser fram emot att läsa om dina framgångar, för jag vet att du kommer att ha sådana! Kram

    SvaraRadera