tisdag 23 november 2010

Mottog idag en award från fina Michan!
Berätta 7 saker om mig själv som ni inte redan vet och skicka sedan priset vidare till 7 andra bloggare.

Hummm.....
Ni vet ju allt redan, vad ska jag nu erkänna för hemligheter?

Ok ska fundera lite...
-
-
-
Inte alls lätt detta men ok!
1. Jag älskar att komma hem och går genast upp på mitt rum och hoppar ur klädarna för att istället hopp i en pyjamas.
2. Sitter alltid under en filt fast vi har 25 grader varmt inne.
3. Har ALLTID kalla händer och framför allt fötter
4. Jag är gift med en man som kommer från en mycket religös familj och vi är de "svarta fåren" som inte alls går i kyrkan.
5. Jag bär på hemligheter.
6. Jag känner mig ofta sämre än andra.
7. Jag är otroligt envis och ger mig aldrig, jag har ALDRIG fel.

Inte alls lika spännande denna gång. Inga svarta helnligheter denna gång...

Jag skickar vidare till:
Therese
Flerbarnslivet
Tiobarnsmamman
Bonnies vita rum
Ting
Therese "Frallan"
och
Jesse

Ser fram emot era hemligheter!

5 kommentarer:

  1. Tack så mycket, fina du ;)
    Ska fundera lite, så kommer den sen.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Angående min header så är det Kattis som gjort den. Hon hjälper säkert dig också.;)

    SvaraRadera
  3. Åh tack snuttan! Jag fick den för inte så länge sedan av en annan så jag lägger inte upp nya saker. Finns inte så mycket mer att berätta, haha :) Men tack ändå!
    Kul läsning om dig.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Tack fina du =) Och vilken fin sida du fått, jag har visst missat en del under min i princip datorfria vecka (idag är jag dock tillbaka, om ändå bara för en stund, hihi)! Blir dock ledsen när jag läser att du ofta känner dig sämre än andra =( Du är ju min förebild och du är mycket viktig för mig, det hoppas jag du vet! Ska fundera på mina egna hemlisar (känns som jag inte har några, men gräver jag lite så...)så ska du snart få läsa dem... Hur gör jag för att få awardet till min sida? Är det bara att klippa och klistra eller? Är ju lite rookie på detta som du vet =P

    SvaraRadera