fredag 29 oktober 2010

Grattis Bella!







6 kommentarer:

  1. Hon ser äldre ut än sina åtta år! :) Söt!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej
    tack för det du skrev, allt är bara så hopplöst nu, han hitter fel på precis allt och då menar ALLT jag säger eller gör, spelar ingen roll vad jag gör eller säger så blir han arg, elak eller sur, känner att jag inte vet hur jag ska bete mig längre, dom sista veckorna har det känns som att förhållande går att rädda men nu är det helt plötslig åt andra hållet igen...
    Nu blev det massa gnäll här istället :) Förlåt.
    Ha en ´trevig helg och tack igen.

    SvaraRadera
  3. Vad fin hon är din stora =). Ha nu en bra helg med kalas högt och lågt! Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till henne. Hon var en liten knubbis när hon var liten. Hoppas dagen blev bra.

    SvaraRadera
  5. Grattis! Du var en av de som vann ett paket fruktstänger inne hos mig! Maila mig din adress så skickar jag så fort jag fått den!

    SvaraRadera