onsdag 27 oktober 2010

Överger bönderna ikväll

...för arga snickaren! Bönderna i all ära men nej tack! Inte så kul faktiskt. Hade just en diskussion här hemma med maken om just arga snickaren. Maken anser att han är för hård, maken anser att snickaren inte känner till familjens bakgrund och att det förmodligen finns en anledning till att de inte ordningställt sina hem. Humm kanske finns en anledning till att rogrammet heter just Arga snickaren? Maken säger att många håller med honom om att han är för hård. Gör ni det? Jag tycker att han är bra! Han hjälper folk att inse att de inte kan fortsätta som de gjort. Jag tycker han får många att inse att man måste hjälpas åt och lära varann. Önskar ibland att han kom hit och talade om det för min man för jag tillåts inte göra något för jag vet ju inte hur man gör. Konstigt att man inte vågar göra något själv...Humm Nej jag gillar i alla fall honom, snickaren alltså, okej då maken också. Kan väl tillägga att maken och jag ofta tycker olika om saker och ting på något konstigt sätt så fungerar det ändå. Olikheter dras till varandra på något sätt.

Ikväll blir det Greys och idag ska jag in somna!

5 kommentarer:

  1. Greys blir det här oxå.
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Jag (vi) älskar Arga snickarn! Jag tycker du har helt rätt, de vet vad de ger sig in på, det heter ju inte Mesiga snickarn liksom... Och de som tycker att han är för hård kan ju alltid byta till Äntligen hemma..... Kramis!

    SvaraRadera
  3. Nej usch, jag tål inte argar snickaren! Tycker att han är en riktig översittare! Bläää! Men det är väl det som är meningen liksom för att skapa tv. Själv håller jag mig till bönderna :)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Det är bra att inte tycka samma om allt ;)

    SvaraRadera
  5. Jag ser nätan aldrig på tv innan 21, så jag vet knappt. Greys såg jag däremot! :)

    SvaraRadera