onsdag 13 oktober 2010

Men vad pinsamt!

Sitter och tittar på "Bonde söker fru" 5 minuter kan verkligen vara långa om man inte har något att säga. Så pinsamt liksom, man borde väl ha något man funderat över och något man vill prata eller fåga om. Jag hade likksom tänkt ut några frågor att ta till om tystnaden skulle infinna sig men icke sa nicke det har inte dessa grabbar och tjejer! Oj oj oj det är underhållnig :-)

Tänk vad mycket konstigheter vi sitter och tittar på. Ikväll ska jag i alla fall se på Greys missade ju totoalt att det missade förra veckan! Men snart ska ordningen vara återställd! Tekoppen är snart pg och kvällsslapet kan börja. Känner lite liksom förra veckan, jag går på sparlåga. Bara att pusta ut och hoppas att energin räcker två dagar till för det finns inte mycket kvar tills torsdag och fredag...

3 kommentarer:

  1. Ja haha, jag satt och skämdes när jag kollade på Bonde söker fru! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, vila dej ordentligt de stunder du kan, för på lördag blir det ingen rast, hihi =)

    SvaraRadera
  3. jaaaaaa vet, så pinsamt. Kan knappt titta på programmet ibland. :-)

    Ha en fin helg kära du!

    SvaraRadera