söndag 3 oktober 2010

Underbara söndag!

Idag har jag:
Haft sovmorgon
Njutit av en frukost tillsammans med min fina familj
Bokat en Cinderella (höstkul) kryssning
Gått en långpromenad
Pysslat med barnen
Skrivit ut några foton
Fikat
Åkt till IKANO (köpcenter)
Handlat clownnäsor och teatersmink
Handlat lite mat
Lagat mat, fisk i ugn med täcke av creamfraich (franska örter)
Ätit middag
Spelat spel med familjen
Läst bloggar medan barnen sett på tv
Skrivit i bloggen (just nu!)

Kvar att göra:
Ta en promenad
Fixa kvällsmat
Äta
Förbereda allas väskor inför imorgon
Se på "Ensam mamma söker"
Dricka te, äta en bit mörkchoklad och kanske se på film
Ta ut linserna, borsta tänderna, tvätta ansiktet
Läsa (om jag orkar...)
SOVA

5 kommentarer:

  1. WOW, inte illa! Man kanske skulle skriva ner allt man gjort. Måste kännas bra att läsa i efterhand kan jag tänka mig.

    Stora måndagskramar från mig

    SvaraRadera
  2. wohoho. Fullt upp kan man säga. :-)

    SvaraRadera
  3. låter som en bra dag med mycket skojiga inslag kram

    SvaraRadera