tisdag 26 oktober 2010

Har skaffat mer tid!

Hinner med en liten uppdatering idag. Har bestä0t mig för att ta lite mer ledigt än vad jag först tänkt på fredag. Hade ju tänkt kompa ut från klockan 13 så födelsedagsbarnet skulle få gå hem direkt efter skolan, men nu blir det semester hela dagen lång istället. känns verkligen lyxigt då jag aldrig haft semester bara för att vara ledig förut. Har liksom alltid funnits något annat planerat. Nu kommer jag bara rå om mig själv medan tjejrna är i skolan...Nej kanske inte riktigt så men ändå, lite egentid kanske jag kan hitta mellan bak och förberedelser?
Har fått tid för återbesök (förmodligen sista?) för storasyster nästa vecka på onsdag. Skulle ju haft semester då, men nu får det bli vab. Hoppas hopppas hoppas att hon har börjat använda sin fot då igen och att hon kan gå lite smått. Vill verkligen att allt bli som vanligt igen.
Känner att jag måste ha lite RMI i mitt liv igen. Har haft en dålig period nu ett tag är liksom trött på allt, känner mig almänt negativ. Måste verkligen ta tag i detta nu. Kanske helt enkelt är dags att ta ett steg vidare i livet?
Till dig som fortfarande funderar: RMI=Rätt Mental Inställning

4 kommentarer:

  1. Härligt med en sådan dag! Det är du absolut värd, och borde unna dig lite oftare!
    Ha det så gott!
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Ja, hoppas du hinner med lite egentid mellan alla bestyr :)

    SvaraRadera
  3. Låter helt underbart att lyxa. Man behöver det för att ladda om. Och få det lite positiv energi.

    SvaraRadera
  4. Hej Sandra, kan du maila din adresstill mig? :)
    maluppa@hotmail.com

    SvaraRadera