tisdag 8 februari 2011

Ännu en tisdag...

...med stress och spring!
Varför kan inte mina barn gå i samma grupp på gymnastiken? Blir ett fasligt rännande fram och tillbaka. lämna-hämta/lämna-duscha-hämta-duscha-läggning med läxläsning inte konstigt att mamman blir trött. Maken lyckas på något sätt ALLTID jobba över på tisdagar, får alltid en körning långt bort precis innan han ska sluta. Medvetet?! Nej, fy vad elakt tänkt, men ibland undrar man. Men men ännu är det bara jag och två stora barn tänk sen när man har en liten som ska kläs på och tas med...Då är det slut med övertiden!!!
Får se hur veckan blir har en ganska blek lillasyster (som inte vill hoppa över gymnastiken!) bredvid mig som klagar lite över magont lite oroväckande med tanke på alla maginfluensor och vanliga influensor som hoppar runt bland oss just nu.
Kanske blir vab igen???

6 kommentarer:

  1. Hoppas inte!

    Ät vitpeppar och håll tummarna. KRAM! :-)

    SvaraRadera
  2. ja detta skjutsande, onsdagarna här är INTE kul. F har hockey 16.30, Leon slutar 17 så han hinner inte hem, så bara klä lillan, skjutsa, fara hem, föröska förbereda mat, låta Leon ta över, åka och hämta igen...urk!

    SvaraRadera
  3. Å hatar magsjuka, tips bädda med en handuk i sängen om du tror det, det brukar jag göra och sen tacka mig själv när jag vaknar mitt i natten av att nån kräkts i sängen.
    Hoppas ni slipper,
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej hopp! Det är din tur att vara veckans blogg hos mig från imorgon om du fortfarande vill :)
    I så fall,maila mig en bild som jag kan anvnda.
    mail@monstermalla.se

    SvaraRadera
  5. Hoppas inte det blir vab. Ja ska jobba på kryssaren imorgon:) Kram

    SvaraRadera