söndag 13 februari 2011

Utflykt!

Idag packade fniljen in sig i min lilla bil och tog en liten sväng til Norrköping. Där valdes kakel, bänkskiva och hov ut. Endast kaklet följde med hem idag så det blir ytterligare en tur för att få hem de stora sakerna! Var även inne en sväng på babyland efter att maken ville spana in det senaste på marknaden, har ju hänt lite sedan mina barn var bebisar! Är helt såld på en BRIO Sing. Men känner samtidigt att jag kan köpa en begagnad vagn denna gång. Så om någon känner någon som vill sälja en fräsch sådan till mig, gärna m ed tillhörade babyskydd, så hojta till!!!

Annars väntar en slapp kväll!

1 kommentar:

  1. Här har det hänt grejer sen jag hade dator och kunde kolla på bloggar! Missade att du var gravid. Grattis och vad fint du har gjort det på bloggen!

    SvaraRadera