tisdag 22 februari 2011

Två dagar...

...av arbetsveckan redan avklarade känns väldigt bra. Barnen är glada över att ha sportlov. Mormor på plats för att göra detta möjligt. Kommer bara behöva vara oå fritids på fredag men det känns överkommligt ;-)
Ganska skönt för mig att barnen är hemma och är lediga för det innebär sovmorgon och dessutom behöver jag bara tänka på mig själv innan jag ska iväg till jobbet. Underbart!
Imorgon blir dock en lång dag. Personalmöte efter jobbet, vilket resulterar i att man int ekommer hem förän 20. Men men.
Har sett på BB två dagar nu. Vet inte vad jag tycker men detta är något jag måste se trots allt. Fast jag vet att jag kommer att störa mig på mycket. Man vill ändå veta hur det går liksom. Lite sent bara, 22.00. Går ju i repris vid två tillfällen dagen eftr tror jag. Får väl se hur länge jag orkar 100dagar är länge, men ju mer jag ser ju mer vill jag nog se tror jag:-)
Nej nu ska jag umgås med mamma lite för idag är sista dagen innan hon åker hem!

5 kommentarer:

  1. God kväll!
    Jag har gått upp ca 20 kg tidigare graviditeter, haha, det är MYCKET:)
    Nu vet jag inte hur mycket jag ligger plus, försöker att inte bry mig så himla mycket, jag får ta det sen.
    Men jag känner mig definitivt mer sliten denna gång och jag undrar också hur detta skall sluta:)!
    Vilken vecka är du i?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Att titta på BB tror jag är MYCKET bättre än att göra som jag gjorde en månad innan jag fick mi äldsta. Då tittade jag nog dumt på Ailen. :s ingen bra kombination! ;) ha det bra

    SvaraRadera
  3. Jag tittar också på BB!
    Inget vidare men jag kan inte låta bli haha

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag tittar också på BB. Vet inte heller vad jag tycker. Det är på något sätt skräp, samtidigt som att det är lite spännande. Även om jag ofta får bära skämmskudde. :)

    SvaraRadera
  5. Inget BB för mig inte. Sportlov hade vi förra veckan.
    Kram

    SvaraRadera