tisdag 1 februari 2011

Ny design!

... och delvis nytt namn på bloggen! Kommer att byta namn helt när vi blir fem i familjen! Är ju inte en gi-mamma mer utan snarare en glupsk allätare som kommer att omvandlas till en flodhäst de närmaste månaderna. Kommer formodligen att ångra allt onödigt dom jag nu tillåter mig. Men jag lever på hoppet att allt ska rinna av efter att liten kommer ut. Humm jag vet, inte troligt men men då tar vi tag i det då! Nu äter jag och lever livet! Har haft det ganska jobbigt under den första stunden då jag lämnade gi kosten bakom mig. Mådde dåligt över alla kolhydater som åkte ner, men nu har jag komit över det västa jag har lyssnat och tagit till mig. Jag måste åta bra och rätt, tyvärr har jag som sagt släppt lite väl på alla gränser :-)
Men bara liten utvecklas ordentligt så blir nog allt bra, resten tar vi som sagt sen! Dags att äta!!!

8 kommentarer:

  1. Vad fint du har gjort det här inne. Så klokt att du tillåter dig att äta.

    SvaraRadera
  2. Här var det nytt och fint =))
    Äta är ett måste vid graviditet, både för en själv och den växande bebisen ;) Klokt beslut.
    Kramiz och ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Hej söta du, jag har som vanligt haft lite svårt att komma in hos dig det står att sidan inte kan öppnas och sen efer några dagar iblan veckor så helt plötslig kommer jag in igen och idag gick och HÅLLER MAN PÅ ATT RAMMLA UR SOFFAN.
    Är de så det går när man är borta i två veckor?????
    Först upptäcker jag nytt namn hummm sen, OOJJ vad blått det är nu och sen en BEBIS RÄKNARE så nu har jag läst ikapp de veckor jag inte kunnat så....
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS
    det kommer faktiskt lite glädje tårat just nu för den fina blåa färgen, nej förlåt, för bebisen så klart :)
    GRATTIS IGEN
    OCH MASSOR MED PUSSAR OCH KRAMAR och LYCKA TILL

    SvaraRadera
  4. Snyggt design!
    Du får ta nya tag efter att pyret är ute och se vilken inriktning du vill hålla då beroende på hur du mår. Tills dess njuuuut!


    kram

    SvaraRadera
  5. Vilken fin blogg! Skönt att du mår bra! All lycka till dig. :)

    SvaraRadera
  6. Fyndigt namn och jättefin ny design! Och jag tycker som alla andra att du tagit absolut rätt beslut med kosten =) Kram fina vännen <3

    SvaraRadera
  7. Så snyggt du fått här inne vännen!
    Ät på du bara, det är en av fördelarna med graviditeten.....man kan vräka i sig massa gott! :)
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Jättesnygg desig, och typsnitt, men väldigt svårläst. Jag löser det genom att läsa dina inlägg i Google Reader :) Hoppas att du får en bra helg! Kram

    SvaraRadera