fredag 11 februari 2011

Tyst...

...var det här!
Båda döttrarna på disco och maken ännu imnte hemkommen. Bara jag och katten som ligger brevid och tittar. Länge sedan maken och jag hade en ensam fredagkväll. Varar ju dock bara några timmar men lite god mat ska vi väl i alla fall hinna med. Tänk att få sitta hur länge man vill vid bordet utan att hjälpa någon eller tjata. Kan bli två härliga timmar. Bäst att utnyttja dem maximalt. Vill bara önska er alla en trevlig kväll!

Ps1: Jag sov inte som en prinsessa....vår väl ge det ett tag som sagt, kan iof ha berott på att storasyster kom upp och la sig i vår säng mitt i natten. Efter att med bestämmdhet sagt att hon sett ett bi i sin säng. Blev ganska trångt kan man säga, dessutom är hon inte en person som ligger stilla och så har hon en förmåga att lägga sina ben över den som ligger närmast.
Ps2: 16 fulla veckor nu. Folk börjar förstå och fråga lite försiktigt. Det vill säga nu syns det att jag inte bara ätit förmycket!

1 kommentar:

  1. Låter som en drömkväll! En middag utan kladdig haka och mat på golvet är vad jag drömmer om :-)

    Visst är det roligt att hitta lite nytt, har hittat några av mina favoriter genom Malla :-)
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera