torsdag 24 februari 2011

Framtidsfunderingar


Ut med de gamla tulpanerna och in med nya! Inte klokt vad lite färgglada tulpaner kan göra skillnad. Blir så tomt när de visnar och vasen blir tom. Tack ICA för att ni har ett toppen bra pris, tack vare det kan jag lyxa till det igen utan att det snåla småläningen i mig ska ta över!
Mamma har åkt hem och imorgon blir det en riktig vardag igen. Barnen ska till fritids för första och sista dagen denna vecka. De tycker att det är hemskt att de inte kan vara hemma imorgon också :-(
Tänk inför nästa läsår behöver vi inte trixa och fixa då kommer vi att njuta av alla lov som bara finns. Känns så otroligt skönt att veta att jag inte ska tillbaka till jobbet efter semestern, missförstå mig inte, jag älskar mitt jobb men just nu känns det som detta är helt rätt. Känns verkligen som jag behöver lägga jobb och allt som det innebär av ansvar och uppgifter åt sidan ett tag. Vet att det inte kommer att bli en dans på rosor att gå hemma men jag kommer att må bra. Jag behöver bara få ta dagen som den kommer! Känner mer och mer så här för varje dag som går. Tack för att man är kvinna så man har denna möjlighet:-)

3 kommentarer:

  1. Mysigt!

    Och du, jag älskar tulpaner!
    De är SÅ fina :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Krispiga tulpaner är det bästa som finns.
    Kramen

    SvaraRadera