tisdag 15 februari 2011

Min dag!


Idag ska jag på utbildning igen dag tre när det gäller att bli bättre på pedagogisk dokumentation! Börjar 13, inte klokt vad lyxigt det känns att sitta hemma alldeles ensam. Ur högtalarna hörs musik som jag väntat flera dagar på att få spela men inte hunnit. Ska alldeles snart läsa lite i en bok inför utbildningen och sedan ska jag fixa lite med mina reflektioner. Sedan tänkte jag unna mig en liten tur på stan innan det är dags. Sådana här dagar är ovanliga så det är bäst att få ut så mycket som möjligt!

11 kommentarer:

  1. Lycka till och ha en bra dag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det låter som du njuter:) Härligt!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Låter toppenhärligt!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. nu är du veckans blogg hos mig :) hoppas du får några extra besökare :)

    SvaraRadera
  5. Lät ju onekligen som en lyxig dag. Härligt!

    Hittade hit via allas vår Malla :-)

    SvaraRadera
  6. Kul att kolla in en ny blogg.
    Ha en bra dag/ Marie

    SvaraRadera
  7. Men så ljuvligt!!! Ha en fortsatt fin dag kära du!

    SvaraRadera
  8. Ha en fortsatt härlig dag/ Marie

    SvaraRadera
  9. Vill du bli dagens blogg?
    Passa på att gå in och anmäl dig!

    De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)

    eller kanske Följa varann på bloglovin?
    Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!
    (obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

    SvaraRadera
  10. Vad skönt! Sånna får är underbara! Hoppas du fick det bra! :)

    SvaraRadera