torsdag 7 januari 2010

Dag 3

MELLIS!

Idag har verkligheten tagit ett nytt grepp om mig.

Dags att återvända till jobbet och ingen mjukstart inte 5.45 vad jag på jobbet snacka om omkastning då man gått upp ca 9-9.30 de senaste veckorna...
Trodde aldrig jag skulle somna igår och inte barnan heller för den delen...
Barnen bäddades ner i sina sängar vid 20.oo som vanligt när de ska till skolan/förskolan kl 23 var de fortfarande vakna. Själv tittade jag på klockan runt 02.00 sista gången och sedan vaknade jag 04.00 och kunde inte somna om skulle ju ändå upp 30 min senare och var livrädd för hur väglaget skulle va så jag gick upp och hade en lugn tidig morgon/natt för mig själv. Antar att detta kommer att ta ut sin rätt fram emot kvällen på samtliga i familjen.

Dagarna går sakta framåt, hoppas att jag får ett bra resultat av första veckan känner mig otroligt peppad nu.

Många av er som är med på Cornelias rivstart, (http://mia-caramia.blogspot.com/2010/01/rivstart-2010-deltagarlista-och-lite.html raporterar väl era resultat i veckan medan jag får vänta tills måndag då jag bara var tvungen att ha en sista frossar helg innan:-)

Ha en trevlig eftermiddag/kväll!

9 kommentarer:

  1. Men vilken fin blogger glogg! Ovanlig:)
    Lycka till med 2010 års "projekt".
    Lägger till mig hos dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. det har blivit fler skumtomtar ... får börja om på måndag...

    SvaraRadera
  3. Samma situation kommer det vara hos oss nästa vecka....söndag kväll lär jag inte få Timea i säng i tid. Hon som vart vaken till framåt halv tolv på kvällarna nu och gärna sover halva förmiddagen...

    SvaraRadera
  4. Hej Sandra!
    Hälsningar från Åland! Fick ögonen på din blogg idag och ska försöka följa den för att peppa mig själv :-) Vi har samma mål och all uppmuntran på vägen behövs. Lycka till!

    http://fruvenus.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Kul att jag lyckades hjälpa dig med dina datorproblem :) Nu vet du hur du skall göra när barnen skall spela spelet en annan gång :) Kram

    SvaraRadera
  6. Hej hej! Jag gjorde samma sak som du så min vägdag är på måndag den 11:e... Men smygvägde mig i morse, har svårt att låta bli hahah =) Heja oss!

    SvaraRadera
  7. Kul att du kikade in till mig! Jag måste också ta mig i kragen gällande vikten..Gått upp 2 kg på tre veckor - jag som var så duktig och gick ner under hösten. Önksar dig en trevlig helg!

    SvaraRadera
  8. Vad duktigt. Lycka till nu med vägningen. Kram

    SvaraRadera
  9. Ha en trevlig helg o hoppas vågen visar fina resultat! kram!

    SvaraRadera