fredag 22 januari 2010

Det är FREDAG!!!!!!!!

Så var veckans härligaste dag här, fredagen. Nu ska familjen samlas och bara ha en riktigt mysig kväll tillsammans. Barnen har beställt pommes och hamburgare, deras ord vår lag på fredagskvällen. Gi -mamman får såklart nöja sig med hamburgare utan bröd men det går så fint så. Sedan är det ju tillåtet med lite extra lyx i kväll och en påse med goda nötter väntar på mig.
Maken och jag ska se en film tillsammans lite senare, ska bli riktigt mysigt med en date hemma i soffan!

3 kommentarer:

  1. Det är bra.
    Date är bra.
    Ha det trevligt!:)

    SvaraRadera
  2. Mina kompisar har svårt att förstå att det där ÄR RECEPTET PÅ EN BRA KVÄLL. De har liksom inga barn...

    SvaraRadera
  3. Du är värd en myskväll hemma. Tänk att det kan vara så svårt att förstå att det kan vara veckans höjdpunkt. Förresten, jag har kommit så långt att jag inte vill ha min tillåtna chokladbit varje kväll. Känns lite mysko...

    SvaraRadera