fredag 1 januari 2010

Välkommen 2010!!!

Länge sedan ni hörde något från mig, ja jag vet! Hoppas på att ha kvar några besökare fortfarande. Har haft en hektisk sista månad på 2009 men nu tar vi nya friska tag. I morgon eller på måndag staratar "Nyårslöftet " på nytt. Efter ett grymt frossade under december så sätter jag nu mitt mål mot 63 igen alldeles för mycket socker och kolhydrater har trillat in...
Har haft en underbar jul och nyårshelg med min älskade make och mina prinsessor har firat med en massa släktingar från Brasilien, har hunnit med lite firande hos mina föräldrar samt en resa till grönklitt samt en nyårsvaka i Örebro. Idag kom äldsta fottern och jag hem ska ha lite egen tid tillsammans i helgen lilltjejen och maken gör en sista resa med brassarna till Stockholm innan de åker. Meningen var att vi alla skullle åkt med då hunden började löpa lte opassande så kännde vi att det inte var läge att lämna bort henne till en hundvakt så jag bestämde mig för att hoppa sista resan och åka hem. Första gången jag och stora tjejen har lite egentid tillsmmans! Ska bli så mysigt att få ägne henne 100% uppmärksamhet.
Ha det bra och välkommma tillbaka hit till mitt krypin!!!

3 kommentarer:

  1. Du kommer klara det galant!!!

    Ps: Byt gärna länk till mig från Viktdrottningen, till Anna Drott. :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej och välkommen tillbaka, såklart vi finns kvar. Jag kör igång idag och nu jäklar ska jag lyckas. Kram och pepp

    SvaraRadera
  3. Såklart att du ska hänga med på Rivstart. Jag skriver upp dig på deltagarlistan

    SvaraRadera