lördag 16 januari 2010

Första tjejdagen för året!

Två glada döttrar på mc:donalds efter biobesöket!
Förväntansfull!

Redo!

Idag har vi haft året första tjejag här i familjen, maken och pappan i familjen gav sig iväg för att jaga så vi blev själva. Efter att ett barn på jobbet under hela gårdagen pratat om att han skulle på bio i helgen så blev jag lite sugen på att överaska tjejerna , sagt och gjort igår kväll bokades biljetter till Alvin & gänget 2! Tjejerna var så spända och nyfikna på vad som var på gång , redan igår fick de höra att vi skulle göra något kul tillsammans men inte vad det var... Väl framme blev de så glada jag fick både kramar och sedan fick jag höra att jag var världens snällaste bästa mamam, vad gör man inte för att få höra det? ;-)
Filmen var jätte rolig och bjöd på många skratt, dagen avslutaades på mc donalds där barnen åt, dock inte GI-mamman.
NU väntar en lugn kväll, en sväng på crosstrainern, en dusch, kanske några sidor i veckans pocketbok, lite taco och sedan Robinsson och lite nötter en riktig heldag alltså!

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt ni verka ha haft det!! Kunde du inte ätit en sallad när barnen åt hamburgare? Kram

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt! Själv var jag inte så duktig som du utan mula i mig pommes, cola coh hamburgare. Grrr...

    SvaraRadera
  3. Åh vad jag önskar att vi hade en bio här på ön! McDonalds klarar vi oss utan ;-) Mina tjejer ar så stora (12,14) att en tjejkväll hos oss är: färga hår, plocka bryn och testa väldoftande bodylotions. Vilket är helt ok ända tills de börjar tredje världskriget...
    Vad duktig du va som inte föll för frestelsen!

    SvaraRadera