söndag 31 januari 2010

inget bra...

känner mig ganska vissen har haft ont i magen de sista dagarna, har ALDRIG haft det förr. Har läst lite om magkatarr kan det vara det? Känner mig mätt och illamående ingen hunger...och så konstig känslan i magen...Ska försöka vila extra mycket i kväll orkar inte kommentera hos er men jag har läst om er helg så jag har koll på alla er i min blogglista, tro inget annat!

Veckans träningsresultat: 7x40 min crosstrainer=280 minuter=4 timmar och 40minuter Jag klarade mitt vecko mål, nästa vecka ska motståndet höjas och målet blir då 30 min/dag igen fast det blir tyngre!!!

Ikväll ska maken ocoh njuta av en film tillsammans innan John Blund kommer på besök!

7 kommentarer:

  1. Kanske det är Crosstrainern som gör att du har ont i magen...? (en svag förhoppning om att slippa CT:n själv och att du inte har nåt allvarligt fel...) Hoppas det är bättre imorgon, och då vill jag ha en "händelse" av dig också :-) Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre snart! Vila ordentligt och sätt inte igång med att öka träningen innan du mår 100!!

    Kra

    SvaraRadera
  3. Det kan säkert vara magklattar, jag får ungefär så då. plus att min mage känns svullen. Mitt bästa bot är att äta på regelbundna tider, så kan jag få bort det utan medicin. Att utesluta stress är en viktig sak också, men betydligt svårare att gör något åt...

    Hoppas du mår bättre!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tycker det låter lite som magkatarr. Du har ju lagt om kosten också så det kan säkert påverka. Hoppas du mår bättre idag. Kram!

    SvaraRadera
  5. De är åldern Sandra! Fast du verkar inte bli äldre som oss andra, inte om man läser din profil! ;)

    SvaraRadera
  6. Inte roligt det där vännen.
    Prova att äta små måltder ofta och unvis kaffe och starka drycker.
    Hopas att det blir bättr snart.
    Kram kram Lina

    SvaraRadera