måndag 11 januari 2010

och resultatet blev....

...i alla fall ett minus om dock så litet, 0,6 kg så inte lyckas jag bäst på rivstarten den här veckan inte, men grattis till alla er andra som lyckats bättre! Jag är glad över att det var minus men jag hade hoppats på mer så här första veckan! Men det är 7 veckor kvar eller hur, nu kör vi på!!!!

Sitter och tittar på "Familjen annorlunda" herregud vad många barn de har, jag har fullt upp att hinna med våra två! Jag blir så inponerad av att de lyckas lösa allt så bra. Hur härlig är inte familjen som är med för andra gången? Helt underbar inställning till livet önskar man var mer som de. Så harmoiska , och positiva, undrar om de alltid är så eller om de bara framställs så i tv?

3 kommentarer:

  1. Grattis till 0,6 :-) Många bäckar små...
    Och du, det är alltid bra på bild/tv!
    Det smälls nog i dörrar där också.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag gick ju upp, nästan så att jag bör skämmas.

    SvaraRadera