måndag 25 januari 2010

Lite pimpning och veckans resultat!

Dags att pimpa bloggen igen! Man tröttnar snabbt....

Dagens resultat inte alls något att känna sig stolt över (hade verkligen hoppats och trött på mer nu när jag kommit igång med träningen...) Men så länge det är minus får man ju vara glad som sagt, -0.3 i alla fall. Nu är jag snart i mål eller tilbaka där jag slutade sist bara 0.7 kvar!

Nu behöver jag era tips och ideer vad ska jag göra för att få fart på minskningen? Tänk förra året tappade jag 1-2 kg i veckan men då hade jag mer att ta av nu säger väl koppen ifrån det är bra och räker liksom men de 0.7 borde jag ju fixa under rivstarts veckorna som är kvar.

Det blir inte roligare än så här idag! Tack och hej!

4 kommentarer:

  1. Du har så lite kvar så jag tror att du blir av med det genom regelbunden träning på lång sikt. Du är superduktig....Lämna inte oss andra bara...

    SvaraRadera
  2. Jag tror att du kan chocka kroppen med att äta massor med små mål tex. Det är tipset jag fått av min PT. Du kommer fixa det!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint du har gjort det här =)
    Jadu, dom sista kilona är svåra och jobbiga! Det är som om det sitter klistrat på kroppen =(
    Som Anna skrev så är det nog bra med småmål eller iallafall äta var 3:e timme.
    Ha`de bra!
    KRAM!

    SvaraRadera