söndag 10 januari 2010

i morgon får vi veta...

Bjuder på en bild tagen 22/12 då rimfrosten hade grepp om Linköping!

...om jag lyckats droppa av något på vikten! Tänk jag försökte större delar av hösten ända tills jag gav upp, lyckades ju inte gå ner ett enda dugg på flera månader. Står det still nu så kommer jag inte att bli glad men jag ska inte ge upp jag lovar inte direkt i alla fall. Det ska väl inte vara så svårt?

Annars då? Ja idag har det varit en skön dag, gick en promenad med Tindra innan vi fixade tidig lunch för att hinnna bege oss av till simhallen där badade vi och hade skoj, jag simmade 1000meter första träningen det här året (!)
så nu avslutar jag
Inte många knopp här idag, nu ligger barnen i sängarna och jag laddar för en lång vecka, då jag ska sitta med på intervjuer (ska hitta en ersättare til mig själv, min gamla tjänst) kommer att jobba till 17 varje dag. I morgon blir det en lång dag, 5.45-17 .

Känner dåligt samvete över att lämna barnen så länge de brukar ju gå hem 14 måndag och torsdag så de får två tidiga dagar....men jag vet ju att de har det bra och roligt med kompisarna men det gör ont i hjärtat ändå! Mina små älsklingar.

Slö tittar på "En annan del av Köping" Tänkte kolla Johan Falk sedan har inte sett den så det blir nog bra, men jag vet inte om jag orkar/ kan se hela ska ju upp 4.30...

Nej, nu är reklamen slut så nu avslutar jag tack och hej!!!

3 kommentarer:

  1. Hoppas vikten gått åt rätt håll idag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas vågen var på din sida idag =)

    SvaraRadera
  3. Simmat 1000 meter! Det var inte illa det!
    Jag är säker på att vågen var snäll mot dig idag, om inte , ge den en spark och säg: "Jäklar anamma, nästa vecka ska du få se på f..!" ;-)

    SvaraRadera