fredag 29 januari 2010

Var inte alls nöjd

...med förändringen här på bloggen. Färgerna kändes alldeles för matta och det var liksom inte jag. Nu har jag hittat mer rätt, svrt och turkost helt i min smak!
Fredag igen, helt ok om ni frågar mig. Alltid lika härligt att veta att det inte finns några måsten utan man kan ta kvällen som den kommer. I helgen ska maken vara ledig så det blir en riktigt mys helg med hela familjen ser fram emot den. Synd bara att det ska vara så kallt igen. Snön är helt ok men inte kylan...
Imorgon ska jag klippa mig känns skönt att fixa till sig lite igen, håret växer om man säger så. Klippte mig ju ganska kort i förhålland till hur jag sett ut förut och nu börjar det likna en page så det är dags, funderar på att klippa ännu lite kortare men jag vet inte, ska man våga klippa sig riktigt kort, man måste ju stå ut med det ett tag sedan om man säger så... Ja vi får väl se får väl visa er resultatet senare imorgon. Jag har en förmåga att alltid vara ganska nöjd när jag kommer hem för att sedan dagen efter ångra mig (när jag själv ska fixa till den nya frillan efter duschen) varför är det alltid så svårt att lära sig hantera sin nya look?
Lets dance på tv inget jag följer, tänkte kolla in den nya serien på 4.an sedan vid 21.30 vad tror ni om den? http://www.tv.nu/p/10012921302200tv4--p kanske kan vara lite lagon rolig underhållning på en fredagkväll som denna?
NU vill barnen att jag ska komma och kolla på en dockteater som de pysslat ihop med hjälp av ritade dockor och mina grillspetspinnar...

Ha en trevlig fredagskväll!

11 kommentarer:

  1. Den här färgsättningen ser faktiskt mer ut som du :-) Personligen tror jag att du skulle passa i kort hår! Våga vinn! Trevlig kväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Sandra :))
    Hehe,, nej nu är min blogg inte fullt så hemlig längre...
    Tackar för att du tog dig tid att skriva så jag fick chansen att besöka din blogg :))
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Nu såg jag inte hur du hade det här innan, men tycker att det var jätte fint nu :)

    Ang. tunnbrödsrullen så var det avocado, philadelphia och lite örtsalt.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Kul att du tittade in hos mig. Lycka till med nya frisyren :)

    SvaraRadera
  5. Men hur fixar du med din blogg? Fattar ingenting :). Jag har bara dessa standardmallar och de är ju hur tråkiga som helst.

    SvaraRadera
  6. Jag fattade nu :), har också gjort om min. Kul ju!

    SvaraRadera
  7. Det är jättefint här! :)

    Tror att du passar i riktigt kort hår också, testa om du känner dig nyfiken. Håret växer ju ut, så även om man känner sig konstig så (dels vänjer man sig) så växer det ut igen!

    Trevlig lördag!

    SvaraRadera
  8. Vad fin och behagliga bloggen är! Kram

    SvaraRadera
  9. Snygga färger och layout, men texten du har i vitt, t.ex. under "om mig" syns inte riktigt.
    Annars jättetrevlig!

    SvaraRadera
  10. Verkligen annorlunda färger - me like! Object-kläder, i min stad finns de på Vila. Vet faktiskt inte mer var de finns.

    SvaraRadera