lördag 2 januari 2010

Efter helgen smäller det!

På måndag är det dags att ta tag i de extra kilona som tillkommit under de sista månaderna. Ställde mig på vågen idag och det var inte så illa som jag trodde, 65kg nu börjar resan mot målet igen.Vid 63 stannar jag men om jag lyckas tappa lite till så är det bara bra. vid 63 tillåts jsag äta godis på lördagarna igen så nu ska här frossas en allra sista gång ikväll!

Dottern och jag har haft det så mysigt idag, vi har byggt ihop hemmes nya beville lego, ett stall, vi har varit och handlat lite på rean och nu kör vi ett pettson och findus race innnan robinsson!!!

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det låter med tjejhelg! :)

    Jag är också igång på måndag, vi får hjälpas åt att peppas!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Såklart det är OK att du hänger på, jaghar lagt till dig på listan, 3:e nerifrån just nu :-) Kram kram

    SvaraRadera