måndag 4 januari 2010

Första dagen snart tillända.

Ja då har man satt igång igen då. Måste erkänna att jag åt så mycket godis och choklad igår att jag idag bara känner mig äcklad vid tanken kanske en effektiv metod?
Dagen började med en tallrik havregrynsgröt, sedan till lucnch blev det lax och keso och till mellis två kokta ägg . (Missade fm mellis då barnen och jag vaknade sent och sedan var och åkte skridskor)
Känner mig peppad nu ! Har till och med klickat hem två nya GI böcker idag för att få ytligare inspiration!
Idag skulle barnen och jag gett oss ut på shopping men ingen hade riktigt lust så det har varit en riktigt slapp dag jag har läst (om ni inte läst" Nattfåk" av Johan Theorin så gör det!http://cdon.se/b%c3%b6cker/theorin%2c_johan/nattf%c3%a5k-4076871) nästan hela dagen medan tjejerna har kollat på en massa favoriter på SVTPlay nu leker de High scool musicsal och snart är tanken att vi ska prova några av de nya spelen som Tomten kom med.
Lycka till alla ni som nystartat/rivstartat idagarna!!!!

3 kommentarer:

  1. Ja jag borde ju ha lite kontakter, ska se om jag kan nyttja dem och få dem att uppmärksamma dethär. :-)

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att du känner dig peppad, lycka till nu :)

    Peppkram

    SvaraRadera
  3. Lycka till!
    Vad var det för spel tomten kom med?

    SvaraRadera