torsdag 21 januari 2010

kan man vara så trött en torsdag hur ska man orka en dag till?

Ja det kan man undra, tröttheten slog till mig när jag kom hem och nu orkar jag ingenting, har städat här hemma och orken tog slut innan golven var torkade. Satte mig ner med en kopp te och två kokta ägg, tog fram datorn och kollade in alla era bloggar, börjar bli många att följa så det tar sin tid. Nu orkar jag inte ta mig härfrån...måste...golven ska torkas, hunden ska ut...läxor ska läsas...morgondagen förberedas... saker till jobbet måste skrivas...maten ska fixas...crosstrainern väntar...MEN jag orkar inte...inte nu inte idag...

Men ...JAG MÅSTE!!!!

5 kommentarer:

  1. Imorgon är det fredag.
    Allt brukar kännas lite lättare på fredagar.
    Hang in there!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Rara lilla Sandra, när jag vinner på Lotto (måste börja lämna in först bara) så lovar jag se till att varje torsdag som du kommer hem, under ett års tid, så ska ditt hem vara städat! Dessutom ska en flaska Torres Esmeralda vara på kylning ;-) Fredag imorgon, håll ut! Nattikram, här är kl 22.50 och tanter som jag ska sova!

    SvaraRadera
  3. ibland önskar man att alla måste skulle försvinna för en dag. Undra hur en dag skulle se ut då...

    SvaraRadera
  4. Idag är det fredag. Och du har med all säkerhet orkat. Man bara gör det på något vis.

    Hoppas ni får en fin fredagskväll!

    SvaraRadera
  5. Ja, ja, ja! Bara kör! Heja dig!

    SvaraRadera