söndag 17 januari 2010

En toppen vecka

...känns det som har verkligen kommit in i GI-tänket igen. Inget sockersug här inte, dvs att jag kommit över den värsta fasen. Imorgon får vi se resultatet.

Idag har hela familjen varit hemma och bara haft det mysigt,, spelat spel med barnen,tagit en långpromenad med hunden och så har maken och jag hunnit med att se en film på eftermiddagen medan barnen lekte. Nu har vi kört varsit crosstrainer pass, barnen är redo för att sova snart. Då ska jag se "en annan del av köping" följt av "Johan Falk"! Såg Jonah Falk förra söndagen och den var riktigt bra hopppas på samma goda resultat i kväll också, hoppas jag orkar bara ska ju upp tidigt imorgon ska ju va på jobbet mitt i natten nästan...

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att det funkar! Önskar det kunde funka för mig också när jag äter. Måste skärpa mig ordentligt när jag börjar äta nästa helg. Kram

    SvaraRadera
  2. Har oxå en cross trainer. Tror jag använt den TRE gånger. Så duktig är jag:)

    SvaraRadera